(: به زندگی تاریک من خوش امدید

(: ینی اگه من نبودم دنیا عقده هاشو سر کی خالی میکرد

(: به زندگی تاریک من خوش امدید

(: ینی اگه من نبودم دنیا عقده هاشو سر کی خالی میکرد

(:   به زندگی تاریک من خوش امدید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تسلیم نشو

اگه تسلیم بشی معلومه که هیچ وقت نمیخواستیشاخم

  • sina .m

نظرات  (۱)

سلام اقا سینا خوشحالم به وبلاگ سر زدی تسلیم نشو واژه عالیه برات یک برنامه فردا تو وبلاگ میذارم وزنت 60 کمه یه برنامه حجم لازم داری تا 70نهایت فول باشی بعد تفکیک و شکم سیکس پک ولی بدنبال حجم کلی بالا تنه زیبا باش نه فقط شکم یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی